Friday, 21 October 2011

miss bangat!!!

>>>AKU RINDU PADA DUNIA PERSILATAN<<<
Dari aku darjah 4(2000) hingga 2010 ak ceburi silat,da 10 tahun laaa kira2nyer..emmm, konon nyer nak jadi Srikandi Sejati..hehehheh..kecundang jua akhirnya...verangan xjd kenyataan..
Banyak ilmu ak blajar dari segi mempertahankan diri, ilmu agama, ilmu seni(wlaupun ak nampak ganaz tp ak ad seni..hihihihi..tunduk malu gaya sutung), ilmu hidup(ad ke?)hehehhe..terima kasih guru,jasamu dikenang..ak rindu cikgu2, geng2 n bdk2 silat Sebenarnyer..tahun ni (2011,2012???)skali pun xpernah join latihan silat, sbb tu xheran lau org ckp "da la pendek, gemok plak tuuu...aissssshhhhh ak wat bodo jew..(amboih2  sedap ko ngate ak nyer)...heheheheh..
Emmm..ak rasa da penat wat keje ngn kepala ku yang fening ini, ak buka pendrive lama ku yang ku simpan gambar2 silat..byk..tp ni jew yang mampu ak share...xkan nak post sume...xbley2...(nti ada yg perasan hebat!!!!)...hahahhahah...
Nie tahun 2008, Seni Mempertahankan Diri Keb di Pulau Pinang

First game d poly..ke PUO..ak menang time ni..hahhaha

ak wat pesembahan di poly..bersama yah..

cari duit lebih kot..wat pesembahan di kota bharu..depan mat2 pelancong..hehehehe

open pkb 2010


tenaga yang menjayakan game r2001 1..bangga beb wlaupon penat..nak study lg..first time ak jd org kuat..oppppssss...
korang tgk nie...nie waktu ari last training..penat gler..sampai sume tido..sape dapt cr ak???heheeh..xda kan...hehehehe

SUPMA d POLISAS



xda rezki..ak kalah tempur senjata..emmm..SAKIT pon buleh..

bengkak!!!sakit ooo!!!

cik baha!!!paling best!!!dia selalu marah ak..TQ pak Encik!!

geng PKB 2010..aaauuuummmmm
wah hebat..wah wah..hebat hebattt ...waaaahhhhh HEBAT!!! 
nie tahun 2010, Seni Mempertahankan Diri Kebangsaan di Perak 
cikgu baba tuuu..serius benar...lepak2..

NOW 2011????NON ADO!!!
kengkerengkongkeng
sentap!!!

7 comments:

a.R said...

ahahahaha.....

2011 atlit badminton lol...kelas ko ni...

akmadablueberry said...

adehhh..xley main2 ni..kang ade kaki tgn akk patah riuk..ngeh3... =p

Unknown said...

hahahaha..atlet badminton yang xbrape pandai..malu je nak jd atlet!hehee..
k.kema: ani dah jd gadis ayu..hahahha

Unknown said...

hehe

Unknown said...

kak aziii....~~

wan nur said...

hihi saya pun ada.. mis giler kenangankatpkb.. huhuhu.. bile kite nak bertemour agi ni ani? hihi

Unknown said...

heheheh..kenangan tinggal kenangan jee c.wann nur...