ak sedar diri okey…xperlu diulang byk kali…xperlu nak wat statement yang sama..ak baca rasa boring mcm baca buku sejarah…tau x!
airmata ku bkn untuk mu lagi..huhuhuhuhu
~”layan lagu ku sapu air mata tanda perpisahan”
Siapa sangka kan jadi begini
siapa duga kita kan berpisah
kutak percaya biarpun kenyataan
Yang pastinya kukan kehilanganmu
Kita sebumbung tapi tak bersama
Kita serumpun tapi tak sekata
Rindu setahun hilang sekelip mata
Lautan kasih di sapa kemarau
Ku ku ku ku derita
Kau kau kau kau berpura
diriku menangis engkau ketawa ooo...
Kau Kau Kau aku sayang
Ku ku ku kau singkirkan
siksa aku selamanya haa...
Ku ku ku tak menduga
Kau kau kau dah berubah
Dalam diam kau menolak cintaku uuu...
Kusedar siapalah diri ini
bagaikan pipit disisimu
Dan kau merak kayangan
kutak di senangi
Kusapu air mata tanda perpisahan
siapa duga kita kan berpisah
kutak percaya biarpun kenyataan
Yang pastinya kukan kehilanganmu
Kita sebumbung tapi tak bersama
Kita serumpun tapi tak sekata
Rindu setahun hilang sekelip mata
Lautan kasih di sapa kemarau
Ku ku ku ku derita
Kau kau kau kau berpura
diriku menangis engkau ketawa ooo...
Kau Kau Kau aku sayang
Ku ku ku kau singkirkan
siksa aku selamanya haa...
Ku ku ku tak menduga
Kau kau kau dah berubah
Dalam diam kau menolak cintaku uuu...
Kusedar siapalah diri ini
bagaikan pipit disisimu
Dan kau merak kayangan
kutak di senangi
Kusapu air mata tanda perpisahan
legnote : ati ak dah keras mcm batu..hehehee
brought to you by,
>>>anietoo<<<
2 comments:
jiwangg~
jiwang pahceroh!
Post a Comment