emmm, xpe sy ok je..
org suka ak suka, org tanya ak jawab, org diam ak wat xtau je, org bising ak bising jgk lah, org ckp blakang ak xtau xpe, ak tau, org wat2 xtau.. tp jgn ingat ak xtau.. org ada masalah dgn ak, jgn libat kan ak ye.. ak xpenah ada masalah dengan kau.. lau ada masalah ngan ak, dtg ckp ngan ak, ak xkan marah org, lau orang xmarah ak..ak xkan kurang ajar dengan org, lau orang xkurang ajar dgn ak…tp jgn sampai ak kurg ajar dgn ko..ak hormat kau..
ak xda pape, ak xda sape kat sni, kau wat taik ngan ak skali..
xpe ak sabar..dua kali..
xpe ak diam..ape salah ak????
org xkan berkata lau kita xda wat salah, bila aku tanya, org ckp npe tya lau xsalah weh, yg ko duk sebut nama ak knape, mcm ak ada wat slah dgn ko??? org bleh ckp..dah lahhh wat xtau je.. slagi bleh sabar ak sabar…ok! baru puas ati ko kan..
ko yg ada masalah dgan ak kan???? dtg jupe ak..fikir matang lahhh… tya ak lau xpuas hati.. xpayah nak tya org laen.. wat tambah dosa mengumpat je.. yeee..ak tau ak bkn baik sgt pun..at least ak xburukkn ko..ak xambik tau pun pasal ko..lantak kau laahhh..ak xcari pasal pun dengan kau.. xda pun nak update status dlm fb.. nak tunjuk yang ak bermasalah dengan ko..
plezzz la weyyy..
kita bkn knl 1 hari..sblm ko tya aku, ko fikir dlu..lau org tya ko mcm 2..ko sentap x????
emmm…xsentap…ko xpyah nak menipu..ak xmarah tp ak takut ko xsdar ape yang ko dah wat..
ak minta maaf lau aku ada wat salah pape ngan kau..sumpah ak xtau ape salah ak..
emmmm.. ak tau ko xbaca..tu sbb ak tulis..
brought to you by,
>>>anietoo<<<

3 comments:
awat ni? masalah dengan kawan lelaki ye?
hahhahha..xda ape lahhh..emo plak kan..kwn mesti ad yg terlebih n terkurang..dah settle dah pun..
4 inggit 8 posen larrr..........
Post a Comment