(1) Jadi diri sendiri- xperlu bersusahpayah nak jadi org lain.. jd kita sebenar.. aku nak tgk sape kau bkn diri org lain.. tertarik wehh lau dia cool..heeeeeeeee
(2) Mengawal situasi- CONGRATE!!! anda kurang berjaya mengawal situasi.. kalau laahhh dia berjaya mngawal situasi sume ni xkan jadi..huhuhuhu.. Papepun..kena ada planning.. lau berlaku di luarjangkaan.. relax..tenang..jgn mengelabah.. yee.. sbb ak tau..ak memng KALUT!!!
(3) Jadi seorang yang misteri- Pertemuan kali pertama??? cinta pandang pertama...tringin..tp xmampu jdi..dlm drama jee ada..heeeeeee.. lau lahhh dia xceritakan sume ape yg dah jd kat org lain.. sume ni xkan jadi pape.. xperlu nak cite keburukan diri.. yang baik jadikan pengajaran.. yang buruk jadikan sempadan.. aku suka lelaki misteri sbb rasa ingin tahu n scara xlgsung sebenarnya telah menarik perhatian aku..
jgn biarkan dirimu diselubungi dengan misteri..huahuiahua..
(4) Mempunyai kehidupan yang sendiri- Jangan sesekali bila dah ad makwe, nak habiskan sepenuh masa bersama.. eee...RIMAS!!! aku ada life aku..kau pun ada life kau..bkn bwk haluan masing2 yee.. (jgn slah paham plak) xdaa laaa bosan..asyik2 muka kau..heeeeeeee.. semak btl! *jahatnyer mulut aku..jgn biarkan dirimu diselubungi dengan misteri..huahuiahua..
(5) Jadi seorang yang sukar dijangka- sape xsuka SUPRISE??? oo rugi2.. i like.. bla jdi benda yg x dijangka.. jadi lebih teruja, lebih xcited, lebih happy(Over laa plak kan)..xpe laaa.. bkn senang org nak plan suprise nie... barulah rasa tertarik menarik kau memg the bOMB!
(6) Bersikap santai- JGN NAK TAMAK, JGN NAK GLOJOH.. rilexlahhh..tenang.. bersederhana dlm ape pun.. cool! tau laa kau syg, terlalu cinta, tpp jgn tunjuk kelemahan diri.. nti pompuan kurang mghargai..
brought to you by,
>>>anietoo<<<
2 comments:
jadi diri sendiri ..
cik muda : jadi ssilaaa majah laaa... heeeeeeee :)
Post a Comment