aku nak orang kuat je dgn aku... *sengal kan
mana ada manusia yang xpernah wat silap, xpenah wat salah...
Allah nak uji kita sbb kita kuat...
Allah nak kita sentiasa ingat Dia supaya kita xlalai..
Allah nak kita mengadu kpd-Nya agar kita xslah tempat untuk mgadu..
Allah nak kita berubah bkn sbb org lain tp sbb diri kita sndiri..berniatkan "LILLAHI TA'ALA"
Allah nak kita rasa manisnya taubat sbb org yang xmnyesal bla wat salah xkan rasa manisnya taubat...
Biar org nampak kita KUAT, kita SENYUM, kita HAPPY..
Jgn nampak kita LEMAH, kita SEDIH, kita MURUNG...
Aku cakap mcm aku bgs kan, mcm aku kuat sgt...
yeee of coz aku slalu ckp AKU KUAT...
lau kita xberi semangat untuk diri sndirik,
mampu ke org lain nk bg kau smangat 24jam! *luar biasa bkn lau mampu
Org yg btl2 syg kau pun blm tentu dpt bgkan smangt hari2...
Fuhhhh bosan...kot...
lau kau rasa kau kuat, buktikan...
tp lau kau rasa dah xbleh blaaa..
baik kau blahhh...
ye kasar kannn... memg punn..tp ati aku..xda sape tahu..
moga semuanya dipermudahka-Nya...aminn..
No comments:
Post a Comment