Wednesday, 6 March 2013

HB TOO YOU MAA

Assalamualaikum,

hari ni..xkan ku lupa...

hari lahir maa yg ke??
sweet 45..


Tiada ada orang lain yang lebih menyayangi kita kecuali seorang ibu...
Tiada guru yang lebih baik dan sangat penyabar kecuali ibunda tercinta...
Dan tidak ada pahlawan yang lebih berjasa kecuali srikandi ibuku tercinta...

Ku ingin sekali menulis tulisan tentang semua yang pernah mama berikan...
Tetapi dirasa ribuan buku tidaklah cukup untuk memuatkan tulisan...
Ku ingin sekali melukiskan semua kasih sayang yang selalu mama berikan...
Tapi rasanya itu tidaklah mungkin kerana kasih sayang mama sangatlah besar dan mungkin tak dapat dihitung seberapa besar kasih sayang mama kepadaku...
Dan ku ingin sekali rasanya memberikan cinta serta kasih sayangku kepada mama, supaya mama tahu bahwa aku sangat menyayangi mama...

Bagiku bonda adalah segalanya, nyawa bagi hidupku, pelita hatiku dan juga manusia yang paling menyayangiku...
Bonda rela berkorban untukku, sebagai payung dikala hujan, sebagai peneduh dikala kepanasan dan sebagai selimut dikala kedinginan...
Bonda tiada bayaran untuk mengukirkan senyuman, tak perlu wang untuk sepotong perhatian dan juga tak meminta balasan untuk segenggam pengorbanan...

Mother, please forgive me...

Terima kasih wahai ibuku tercinta. Selamat hari lahir, semoga tetap menyayangiku sepenuh jiwa,  diberikan kesihatan dan tentunya semoga panjang umur..
Semoga di hari yang membahagiakan ini, mama tetap menjadi wanita yang tegar, yang tetap taqwa kepada Yang Maha Pencipta serta tetap sayang kepada anaknya yang paling manis ini...hahahhaha
Selamat atas bertambahnya umur mama, sihat selalu, senyum sokmo dan dikurniakan  kebahagia dunia akhirat...

~Terima kasih bonda, semoga di anniversary bonda ini, bonda tetap selalu menjadi ibu yang terbaik di dunia..


me n mother..biu..

No comments: