Friday, 6 January 2012

sembang!!!

Teman
Jika kau rasa selesa dgn ak, teruskanlah..
Jika kau rasa happy bila b’sama ak, hati ak senang bangat!hehehe
Nti blh laa kau pun wat ak happy sokmo…kan3??
Jika kau rasa boleh tersenyum bila ak ada..
Ukirlah senyuman paling manis setiap hari..
Bila ak tgk kau senyum, kau pun dah wat ak senyum sama!!
Teman,
Kalau kau ad masalah, sharing is caring laa with me..hihihi
lau kau rasa xkuat, ak ad..
Ak maybe xdpt tlg kau, tp..
Ak boleh jd pendengar yang setia..
Ak promise!!!ini rahsia!!!
Tp teman ingatlah..
“selesaikan masalah dengan sebaiknya,
tabah n sabarlah hadapi dugaan yang datang”

Teman
Kalau 1 hari ak kesepian, keseorangan..
Adakah kau akan ada disampingku..
Kau bkn sesiapa pun bg ak..
Kau hanya teman ak..
Emmm..mampu ke ia terjadi???
Teman,
Kalau 1 hari, haluan kita berbeza,
Kau ingat x lg..kau penah ckp..
Lau haluan kita sama mcm mn???
Boleh ke kau jd hero ak??(mcm yg ko sembangkan tu)hehehe
Yee!!!~~ak izinkan..hehehe
Sbb ak suka kau..
Kau teman ak!
Tp teman..xsemestinya sampai bila2 kan..
Ak takut kehilangan kau tp ak nak…ak nak..kau..
Kau bahagia dgn insan yg sgt cintakan kau..
Tp kau ak sedar ak xmampu syg kau lebih dr teman..
Dan ak sedar sgt kau cuma seorang TEMAN!!!

LEGNOTE:ak xkan lari dr kau...


brought to you by,
>>>anietoo<<<

2 comments:

a.R said...

sembang...~

Unknown said...

sembang kencang!!!hehehhe