nie acara hujung tahun sebenarnya, tp disebbkan kekangan yang xdapat dielakkan, tundalaaa awal thun nie...dan sumenyer dah selamat n berjalan lancar..tqvm 2 sume yang join..biu u all...
walaupun hanya 24hour lebih sikit kot..gerak jumaat mlm (13012012) sampai melaka kul 10 g2..tgu muaz jemput..rombongan kali ni diketuai oleh muaz(pemandu pelancong xberbayar)..mkn2 sume..pusing2 tgk bandar melaka..downtown..2 je aktiviti mlm tuuu..balik tido kg muaz..free..jimat..hehehhe..
keesokkan..semangat sume..bgn awal2...ak bgn awal sbb xleh tido..best je tgk cik muda tdo...hihihihi..beralih tempat tido 2 yang susah sgt nak terlelap..aktiviti diteruskan dgn naik melaka river cruise, naik beca, kete lembu, A famosa, n sebagainya...
tgk ahhh ni dlu....malas nak cite panjg2..heeeeeeeeee
| bakal calon ke pilih negeri nie>???hihihi |
last penutup, masa nak balik g mkn mlm dekat emmm lupa nama tempat..hehehhe...yg ak ingat nyer mkn freee..rezki...
legnote: emmm, pasni???mn plak???
brought to you by,
>>>anietoo<<<

3 comments:
COCONUT SHAKE TERINGAT HINGGA KE HARINI....
shake kepala sbb sejuk bangat!hehhe
Sakan jalan aihhhh
Post a Comment