org dah lama hupdate..dah ber part2..ak baru terhengeh2 nak cite..ak pun nak jgk..hehhehe
lucky draw..selalu je kan ada time ad majlis pape..ak ni kategori yg jarang bertuah..heeeeeee..sentap..
tp majlis dah nah abis..aku???non ada nyer bertuahhh…sedihhhh..
~k.ze..sume bertuah..ani je x..huhuhuhu..ckp besar lg..sblm dinner ak dk bising2..nak tv..nak tv..
yelaa..cik muda ckp..sume org akn dpt laa..kecik besar jee..
ooooo…ye ke..sdapkan hatiii..
ye btl!!! rezki aku mlm tu..nah amek kau..
brought to you by,
>>>anietoo<<<
2 comments:
Kalau tak suka TV tu, ada je orang nak ni hah :p
hehhehe..nak ke???beli rrrr..huahuhahauaaa
Post a Comment