Thursday, 1 March 2012

lucky ke???


org dah lama hupdate..dah ber part2..ak baru terhengeh2 nak cite..ak pun nak jgk..hehhehe
lucky draw..selalu je kan ada time ad majlis pape..ak ni kategori yg jarang bertuah..heeeeeee..sentap..
tp majlis dah nah abis..aku???non ada nyer bertuahhh…sedihhhh..
~k.ze..sume bertuah..ani je x..huhuhuhu..ckp besar lg..sblm dinner ak dk bising2..nak tv..nak tv..
yelaa..cik muda ckp..sume org akn dpt laa..kecik besar jee..
ooooo…ye ke..sdapkan hatiii..

ye btl!!! rezki aku mlm tu..nah amek kau..







legnote : jgn tya ak da buka blm tv tu..ak xsuka tgk tv..huhuhu..

brought to you by,
>>>anietoo<<<

2 comments:

H A N said...

Kalau tak suka TV tu, ada je orang nak ni hah :p

Unknown said...

hehhehe..nak ke???beli rrrr..huahuhahauaaa