zaman skol rendah dlu, lau menang pertandingan melukis, walaupun xda laa chantek mn ko punyer lukisan tu..d umumkan pemenang saguhati jee, ambik hadiah ats pentas, hadiah pulak pensil, pemadam n ruler..ko tetap bangga kan..ye laa..sume org tau ko menang..walaupun hadiah yg ko dpt 2 , ko pun bleh beli sendirik..
bila time besday, mesti sebelum tiba tarikh besday ko, dah bg 'him2' kann..tp ma abah wat do know jee..mesti sedihkan..kita mesti nak org ingt kita punyer besday..
ak plak..bla ma aku belikan hadiah buku rujukan sains masa ak darjah 4..ak tetap bangga wlaupun ape yg ak hajati xsampai..(ingat nak bg ps2 ke, bear besar ke, tgk2 bg buku rujukan..) xpelaaa..sentimental value tu ad..pd xda langsungkan..lg sentap..hehehehe..
yee..ak tau ma ak bg sbb ape..ak sgt hargai..sampai skrang ak simpan..
n bg pasangan couple, bla dapat hadiah dr insan istimewa mesti laaa happykan..org lain bg dengan org istimewa bg mesti lain value dia kan..normal laa kan.. ak akan simpan, 2 sume kenangan!! nak tgk??ad kat umah..nama tag baju sekolah pakwe ak dulu pun ada..hahahhaha..*muntahh..
biasanya, bla kwn2, parents or sape2 lahh..nenek moyang sepupu sepapat..mau pg holiday..mesi korang akan ckp mcm ak ckp kan..hihihi
"jgn lupa ole2 yep!!!! "~heeeeeeeeee..(wat muka berharap akan dapat)
btl x??? btl kan..hehehhe..x pun..ko ckp "nak kirim"..tp kirim dgn airliur..xda maknanyer dia nak beli..
so..ape ak nak ckp..hargai lahh ape org bg pun..untuk diri sendiri pula hargai laahh org yang syg kita..heheheh..lari tajuk nie..
tp..td ak dpt jwpan negetif bla ak ckp "oit,jgn lupa ole2 ye"..tau ape ak dapat..
"ko kan nak pg sini jgk mggu depan,ko beli sendiri laaa,bleh pilih2..
HAMPEH BETUL!!!
hope : giler sentap..tp xtau laa lau 2 hanya gurauan or suprise yg bakal ak terima.. ~*pengsan!
brought to you by,
>>>anietoo<<<
No comments:
Post a Comment