Syukur ke Hadrat ALLAH SWT kerana memberi kesempatan n memanjangkan lagi hayat ku di dunia ini..
Entry kali ini Cuma untuk ucapkan ribuan terima kasih kepada ma abah n adik2 ku yg sentiasa memberi semangat n mendoakan kejayaan ak..kepada kawan2, teman2, cikgu2, geng silat, geng APB n sume lahh..terima kasih atas ucapan happy besday, selamat hari tua, selamat hari lahir n selamat hari jadi n seangkatan dengannya..
>>>) semoga kamu sume sentiasa mendapat keberkatan hidup dunia n akhirat..aminnnn
To pak incik I know u..walaupun wat2 lupa tp tu sume wat hati ak senang bangat..tq 4 simple celebration besday party..
To my best friend ainal n farah..tiap2 tahun sambut besday sama yee kita..
“happy birthday my darlings farah n wani! may god bless you with good health and all happiness, and may our friendship last forever Insya’Allah. have a blast birthday celebration no matter where you guys are!!”
>>>) Tqvm!!!! sooryy epp..nti we make time 4 the three us p dinner ok???heeee
*ape pun kita kena ingat n tau tentang ini..
“Sebenarnya, kehidupan di dunia tidak sempurna dan tidak berharga dibandingkan
kehidupan abadi di akhirat”
“Allah bertanya, ‘Berapa tahunkah lamanya kamu tinggal di bumi?' Mereka menjawab, ‘Kami tinggal (di bumi) sehari atau setengah hari, maka tanyakanlah kepada orang-orang yang menghitung.' Allah berfirman, ‘Kamu tidak tinggal (di bumi) melainkan sebentar saja, kalau kamu sesungguhnya mengetahui.' Maka apakah kamu mengira bahwa sesungguhnya Kami menciptakan kamu secara main-main (saja), dan bahwa kamu tidak akan dikembalikan kepada Kami??
( al-Mu'minuun: 112-115)
MOTS : SEMOGA ADA LAGI UNTUK TAHUN AKAN DATANG..INSYA'ALLAH..
brought to you by
>>>anietoo<<<
2 comments:
bestnyew dapat birthday gift....huhu~
hehhehe...rejeki ni..
Post a Comment