Monday, 1 April 2013

3in1..mcm nesvita!

Assalamualaikum,

Salam pagi senin..happy working.. positivity...ehem..

Pertama:
Alhamdulillah..selamat lagi menyambut hari lahir tahun ni..untuk yang ke___> sweet23<..heeeeeee.. thanks to myfamily, ingat yee janji ditepati...xsabar nak balik 30 April nie..xlupa jgk kwn2 yg wish besday..tqalot!

Kedua :
Alhamdulillah lagi semlm akhirnya aku dah abiss final exam untuk sem ni...sekejap sgt masa berlalu kan..rezki ada dimana2..ita yang kena usaha..minggu lepas memg bz tahap gaban..struggle study week katakau..

Ketiga:
Alhamdulillah lagi dan lagi...dimurahkan rezki.. esk aku nak ke sarawak..keje n ishhhhh rahsia.. keje diutamakan, berjimba ______>include package< haaahahhah...


*jom selawat keaatas Nabi Muhammad SAW..mudah2han kita semua di berkati..

No comments: