Assalamualaikum,
Salam pagi senin..happy working.. positivity...ehem..
Pertama:
Alhamdulillah..selamat lagi menyambut hari lahir tahun ni..untuk yang ke___> sweet23<..heeeeeee.. thanks to myfamily, ingat yee janji ditepati...xsabar nak balik 30 April nie..xlupa jgk kwn2 yg wish besday..tqalot!
Kedua :
Alhamdulillah lagi semlm akhirnya aku dah abiss final exam untuk sem ni...sekejap sgt masa berlalu kan..rezki ada dimana2..ita yang kena usaha..minggu lepas memg bz tahap gaban..struggle study week katakau..
Ketiga:
Alhamdulillah lagi dan lagi...dimurahkan rezki.. esk aku nak ke sarawak..keje n ishhhhh rahsia.. keje diutamakan, berjimba ______>include package< haaahahhah...
*jom selawat keaatas Nabi Muhammad SAW..mudah2han kita semua di berkati..
No comments:
Post a Comment