belum terlambat rasanya untuk ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin..
Jika kesilapan semalam belum terampun, "MAAFKANLAH".
Jika kesilapan hari ini menyakitikan hati, "LUPAKANLAH".
Jika kesilapan esok mendatang, janganlah di bawa ke "AKHIRAT".
Mohon ampun dan maaf..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN..
raya tahun ni tanpa ayah(tok) n mok.. so, aktiviti pagi raya berubah jadual..raya bukan untuk bersedih bak kata abah..biapun awal2 pg sume dah prabih air mata sebelum solat sunnat hari raya..hihihi..
biasanya tiap kali raya, imam surau untuk solat sunnat hari raya ialah arwah abg long. tahun ni tiada lg..lg pilu bila tazkirah raya mengenai negara2 islam yang ditindas oleh kaum yahudi..dunia akhir zaman..emmm.. setahu aku lain tempat lain tazkirah nya kan...nak tahu jgk tempat lain mcm mn ye.. nti sambung cite nie.. nak tunjuk pic raya yg xberapa sedondon.. ☺
| my♥ |
| myfamily yang xbrapa besar mn..hihi |
| sedondon kan..hah cer teka sapa nie..sssSSShhhh.. |
| yeaaahh..ijau kuning..go kedah ho..aihh tetiba.. |
| colour xsama, tp corak sama..pun boleh laahhh.. |
| nape muka sedih abah..tenyum laa.. xboleh suka sgt, ramadhan dah tinggalkan kita..senyum lam hati jer.. kuikui..merah muka.. |
| pantang jumpa mcm nk bertekak..tp pg raya kita plukcium jgk..lau x, xdpt wit raya dr abah..heee |
| motif tetiba kua pic baju lain?? sbb nk nunjuk baju laa tuu.. peplumm g2..tp wit palazo..heeee |
No comments:
Post a Comment