Friday, 20 September 2013

sharing~promote bank islam...

Assalamualaikum dan salam jumaat..

meh cni rapat2..nak story ckt..

yang pertama.

baru2 ni aku buat kad bank islam, n bla bla bla.. yang mana the best aku tanya..sbb aku xpaham ape dia crita.. ok dia ckp pilih laa "AL-AWFAR".. knape?? nak tahu sbbnya..

dgn setiap simpanan minimun RM100 (baki xboleh kurang dari RM100 tau), n anda layak untuk cabutan bertuah..cabutan nie setiap suku tahun.. maksudnya 4 kali setahun.. dan pilihan ke-2 ialah dgn simpanan tetap RM1000 juga layak untuk undian cabutan bertuah dan berpeluang mendapat hadiah cabutan sebanyak RM100.000.00.. 

Rezeki ALLAH swt ada dimana2..lau kita tak usaha, memang xkan dapat laa kan.. untuk maklumat lanjut tekan SINI ..

yang kedua.

Mengebai Kad Debit-i Visa Bank Islam Team Harimau.. i loike!



Memperkenalkan Kad Debit-i Visa Bank Islam Team Harimau untuk semua peminat bola sepak di Malaysia. Setiap kali anda berbelanja menggunakan Kad Debit-i Team Harimau ini, anda turut menyumbang kepada kemajuan pasukan bola sepak kebangsaan. Sumbangan ini dapat membantu memantapkan lagi prestasi Team Harimau dan membawa Malaysia ke tahap yang lebih tinggi. Segeralah ke cawangan Bank Islam berdekatan dan dapatkan Kad Team Harimau anda!

DISKAUN 20% DI AL IKHSAN DENGAN KAD DEBIT-i VISA BANK ISLAM TEAM HARIMAU
  1. Semua Ahli Kad Debit-i Visa Bank Islam Team Harimau adalah layak untuk mendapatkan diskaun 20% untuk setiap pembelian barangan di rangkaian Al Ikhsan seperti di bawah.
  2. Diskaun 20% ini adalah tertakluk kepada barangan keluaran baru di Rangkaian Al Ikhsan.
  3. Klik untuk dapatkan senarai Rangkaian Al Ikhsan di seluruh Malaysia
itu sahaja..sekian..


dah saya dah dapat kasut adidas idaman.kamu??..kamu?? ape tgu lg..hehehhe


( ⌣́,⌣̀)\(^◡^ )

No comments: