meh cni rapat2..nak story ckt..
yang pertama.
baru2 ni aku buat kad bank islam, n bla bla bla.. yang mana the best aku tanya..sbb aku xpaham ape dia crita.. ok dia ckp pilih laa "AL-AWFAR".. knape?? nak tahu sbbnya..
dgn setiap simpanan minimun RM100 (baki xboleh kurang dari RM100 tau), n anda layak untuk cabutan bertuah..cabutan nie setiap suku tahun.. maksudnya 4 kali setahun.. dan pilihan ke-2 ialah dgn simpanan tetap RM1000 juga layak untuk undian cabutan bertuah dan berpeluang mendapat hadiah cabutan sebanyak RM100.000.00..
Rezeki ALLAH swt ada dimana2..lau kita tak usaha, memang xkan dapat laa kan.. untuk maklumat lanjut tekan SINI ..
yang kedua.
| Mengebai Kad Debit-i Visa Bank Islam Team Harimau.. i loike! | |||
|
dah saya dah dapat kasut adidas idaman.kamu??..kamu?? ape tgu lg..hehehhe
( ⌣́,⌣̀)\(^◡^ )
No comments:
Post a Comment