Hati ini unik, mudah terasa dan tersentuh malah cepat pula akan terubat
dengan sendirinya. Adakala aku merasakan sebahagian dari teman-teman
menyepikan diri, mungkin juga sbb aku sendiri kurang memberi
interaksi. Namun, jauh di sudut hati, aku sentiasa mendoakan yang
terbaik untuk kamu2 sume. Mudah-mudahan doa-doa yang baik juga dilantunkan
kepada diri ku. Sungguh, aku mohon ampun dan maaf andai ada yang berasa
hati dengan aku :(.
"aku inginkan orang lain bahagia dan berharap yang
sama juga untuk diri ini"
Kadang2 terlalu ingin bkongsi cerita dengan teman-teman rapat
seperti dulu, tetapi bila mencari tetiba aku rasa sesuatu kehilangan. Kadang2
ada orang akan menjauhi tanpa kita tau apa puncanya dan kita akan rasa
bersalah kerana itu... Ya, masing-masing makin sibuk dengan urusan
sendiri begitu juga aku. Cepat-cepat pujuk hati dan lebihkan berkongsi
denganNYA. Dan DIA Yang Lebih Mengerti. Kekuatan itu datangnya dari
ALLAH, justeru minta sebanyak-banyaknya dari ALLAH..
maaf beb.. aku bkn xnak jupe.. aku xmampu nak jaga hati sume org.. hati aku pun tak terjaga..
lau kau asyik nak cari salah aku.. xpee rrr..aku bukan jenis mcm tuu..aku pun ada hal aku, aku pun ada matlamat aku, aku pun mencari kebahagian aku..kau knl aku bukan hari nie, dah bertahun beb!! xkan kau xknl lagi aku mcm mn..aku xkan buruk2kan kau, ape yg kau cite, share dgn aku, aku xkan mgadu or cite kat sape2 walaupn bff kita..bia dia tahu dari kau sendiri bkn dari aku.. tu lg baik kan.. benda aku xbercakap,benda aku xbuat, org ckap aku buat..mmg cari pasal laa kan..bleh jadi angin kus-kus laaa aku..aku xtau xpe, tp bila aku tau..sampai sudah aku xpercaya..sory..
kita dah ada kerjaya, ada haluan masing.. pandai2 laahh bawa diri... komitmen aku bkn untk kau jew.. huh! maa, abah, adk2 aku, iman, kaum kerabat aku lg penting..xkan sbb kau, aku jadi nak memikir, plezzz laaa jgn cari masalahhh..
*wehhh...tunang diam2 je...aku tau kau wat2 kecik2 je...nti kawen jgn lupa hantar kad tuuu... sedeyyyy...
No comments:
Post a Comment