mampu ke xmampu...
masa tetap berlalu pergi..
manusia kerugian bila ditinggalkan begitu saja oleh MASA.. *kau pergi....iiiiieeeiiii...pergi...
Emmm..menyesal dah xguna..
untuk capai objektif...
lama lagi tuhhh...
step by step..walaupun dah terlambat sedikit...
bukan sekadar khyalan lagi..
kena teruskan sehingg berjaya..
terima kasih yang bg support..
terima kasih yang nasihat aku..
terima kasih yang bagi aku semangat..
terima kasih yang sudi dengar keluhan aku..
terima kasih sgt...
bagi support bagi aku xdown,
v nasihat agar aku xgive up,
bg semangat supaya aku truskan usaha,
hadir saat perlukan pendengar setia..
terima kasih yg bg sumber kewangan,
xmampu aku nak bls sume tuu..
>>>ipkpkudccisokmo<<<
~mcm xcaye ak dah jd student blk...huhuhuhu
No comments:
Post a Comment