Wednesday, 12 December 2012

comming soon...



dinner datang lagi..



dah xlama dah..tinggal berapa hari je lagii…

sume persiapan sedang dijalankan..maksud aku bukan persiapan dinner aku..ape aku akan pakai, no..no..xsempat! theme tahun nie hitam putih..so theme aku of coz laa mcm mosqitoe kann…hahahha..dapat x bayangkan…comel kan!


preparation yang m'handlekan dinner nie..sume di atur dan dibahagikan mengikut tugas masing2..untuk kerja yang lebih cekap laa katakan..


tarrrraaaaaa!!! ada artis beb!



~Biro sukan = lucky draw..dari segi peruntukan, kira bajet, beli barang, balut, godek2 bg sedap mata memandang dilakukan oleh ahli2 tenteranya.. dan semalam akhirnya sume dah settle.. terbaek kan biro aku ni..heeee… ~tu sbb mem kami mau balik kg, kawenn laaa…kna siap awal2..prepare kawenn xsiap lg..ape pun.. selamat lahhh sume yee kak nono..dugaan sikit2 tuu biasalah..kena kuat!
~Biro krohanian & kebajikan = seblm dinner xbyk sgt yg kena wat, tp masa dinner tuu..aktiviti serasi bersyame, king & quen, baby comel n DLL…hah!!..handle lahhh kau bermati-matian…heeeeee…aku pn terlibat jgk..kna laa tolong ape yang patut...tpakubukanlaalang :)


lucky draw memg terbaek lah..






Emmmm, naktv,nakoven,nakperiuk...ehhhhh sume ko nak ye...heeeeeeeeee

No comments: