Monday, 31 December 2012

warna warni 2012

Assalamualaikum,

pejam celik..pejam celik..gerakkan bebola mata ke kanan, kiri.. kanan lg..ok ke atas, kiri, bawah.. *ulang

hemmmm... memang xsangkan hari ini 31.12.2012..hujung tahun untuk tahun 2012...
Alhamdulillah.. masih sihat walafiat, masih bernafas di bumi Allah swt... mcm x percaya..suka duka dan susah senang sepanjang tahun 2012 amat BERMAKNA bagi ku.. mcm xpercaya!!! *panggggggg kanggg...

Tahun baru... emmmmm,
Semua org sibok nk ada azam baru kan... aku??? continue jew azam sblm2 nie yg tgah otw tuuu.. heeeee..
yelaaa, kan kite ada azam baru masa Awal Muharam ari tuu..igt x???kan..kan..kan..


untuk capai azam = Usaha+doa+istiqamah

Untuk Ma, Abah, Family



"Ya Allah kau berilah rahmat dan keampunan kepada kedua ibu bapa kami.kasihilah mereka sebagaimana mereka mengasihi kami semasa kecil, kau ampunilah saudara mara kami,,rakan handai kami ya Allah,,kau berilah taufik hidayah mu kepada saudara mara kami,,keluarga kami,,rakan rakan kami .Kau lembutkan lah hati hati kami supaya hati hati kami terpaut pada masjid mu ya Allah"


Untuk yg tersayang, adik2 ku n makdik

"Ya Allah Ya Tuhan kami,limpahkanlah rezeki kepadaku dan mereka yang sedang berada dalam kesulitan,berikanlah jodoh yang soleh dan solehah bagi yang belum bertemu jodoh,berikanlah cahaya mata bagi mereka yang menginginkan keturunan,limpahkanlah keluarga kami dengan rahmat,taufiq dan hidayahMu.Ampunilah dosa2 kami Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim."Amin ya Rabbal Alamin...


Untuk kawan, teman, sahabat

Ya Allah...
Panjangkanlah umur Teman dan sahabatku. Karuniakanlah kesihatan yang baik,
Terangi hatinya dengan nur pancaran iman. Tetapkanlah hatinya, perluaskanlah rezekinya, dekatkanlah hatinya kepada kebaikan, jauhkanlah hatinya pada kejahatan, tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama, dunia dan akhirat..

   

its ok laaa.. pape pun gud luck untuk semua..semoga berjaya Dunia & Akhirat...

*~aku minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki, andaikata terdapt coretan, note, ape yg ku luahkan ini ada terasa hati, terguris perasan, tersinggung emosi, aku sengaja or xsengaja, niat dihati cuma untuk berkongsi..