Tuesday, 4 December 2012

penuh dgn kad jew...

Ape laaahhh anie nie... purses penuh dgn kad jee... eee melampau..
kad bank dah brape..emm baru tiga.. kad lain belum termasuk lg kan... bru lima..ishhhh..
purse penuh dgn kad je...huhuhhhhh...byk kad xsemestinya byk wit kannn...aippppp...

n then kalo korang perasan skrang sume nak ada kad.. jadi ahli n of coz laaa ada kad kan...
terjebak ke tersengaja jadi ahli @ dipaksa byr bukan sbb potong gaji kena jadi ahli pun ada kad tauu...heeeeeee..

bak kata BAJET2013

  ~KAD DISKAUN SISWA 1 MALAYSIA (KADS1M)

ate nye student mesti dapatkan, tp nape kami2 nie xdpt pun.. sbb partime ea...menci2..xaci tau...tgk sendiri laaa... disini.. 


tp kan...xpe ada nie..mayb..

PEMBERIAN BAUCAR BUKU 1MALAYSIA

"20/11/2012 Daripada: zaini,
Pusat Pengajian Separuh Masa, UTMSPACE ingin memaklumkan perlaksaan pemberian Baucar Buku 1Malaysia yang diumumkan oleh YAB Perdana Menteri Malaysia semasa Pembentangan Bajet 2013 pada 28 September 2012 kepada Mahasiswa Pengajian Separuh Masa, Universiti Teknologi Malaysia akan dimaklumkan kemudian setelah pihak UTM mendapt maklum balas daripada Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia."

Sekian, harap maklum.

hehehhee....

 and,
 
4 the news...aku dapat tahu MESCA pun dah ada kad ahli jgk...ehehehhe...aku suka..ape faedah n kaedahnyer bila ada kad mesca nie yeee..emmmmm... 

gigihhhnyeee...


jom rrr pakat kemaskini... mana???

SETTLE...
*psssttttt2..: saje nak infoo...

No comments: