Monday, 5 December 2011

angan2 je ke???


ak nak ni weyyy...naaakkkkk!!!!tp xmampu ag..huhuhuhu
xda ke org nak bg sponsooorrrr...kikikikihhhhh...
btl ke angan2 akan jd kenyataaan???
atau
verangansokmo..
tp...
habok punxda...
jd...
ape ak kna wat..
sbelum bln 5 tahun 2012
k kna buktikan yang ak boleh...
BERUSAHA!!!

brought to you by,
 >>>anietoo<<<

2 comments:

a.R said...

'abang saye' kan dah beli motor baru... boleh bwk adik yer, mak yer, abah yer.....

Unknown said...

hahahhahaha....xboh tupe abg saye..malu kokram!!!tok ye???arwahhh..