Friday, 30 December 2011

last keje °◕‿◕°

30.12.2011_ari ni ari last keje untuk tahun 2011...pejam celik, pejam celik aku dah masuk tahun ke-3(2010,2011,n 2012 coming soon)..ye ke??heheheh..27.05.2010 hingga 30.12.2011..
dah 1 tahun 7 bulan 3 hari ak kat sini...
rasa macam bdk baru blajar lg..
wink..wink..wink..
"ani..xkira laa kita kat mana, xkira laa kita keje ape, yg penting buat yang terbaik dalam hidup demi diri, ma abah, family, bangsa n negara"_-ak ingat pesan ko kak!!!makaseh!!!

dan semestinya ak azam baru kan..start keje 03.01.2012..ak nekad..ak akan teruskan..step by step..doakan ak yeee..

°◕‿◕°QYROPPIEY SWEET

brought to you by,
>>>anietoo<<<

2 comments:

a.R said...

oiiiii bukan first ranking shortlist ani NAK KAWINNNNNNNNNNNNNNN KERRRR?????? AHAAHAHHA.....

~ Jom selebret nuyer...!!! kihkihkih~

Unknown said...

hahhhahaha..yg tu no komeng!!!lau dtg awal.xkan nak tolak..tunangan yang firstkan yg paling ikhlas...hehhehehe..
jom!!!!mn???