Wednesday, 21 December 2011

frenz

Emmm..sume orang ad kawan kan???xkan xda kot..ak pun ada..ramai!!!..mcm2 ada, mcm2 ragam..bak kata orang berkawan bia seribu, bercinta bia 1..kawan2 umpama memori yang terindah bagi aku, memori yang indah sentiasa menceriakan n memberikan semangat untuk terus n terus tersenyum..bkn senang nak cari kawan dalam duka..kawan masa ketawa..berlambak kan..hehehhehe..
bro,der,sis,mek, jom baca nie!!!
Kawan
bila rasa ingin menangis
call lah aku
aku takkan suruh kau berhenti menangis
tapi...aku akan kata
"aku ingin menangis dengan kau
tapi tak leh lama sangat
nanti habis air mata aku"
huahuahua~~~kelakar ke???wekkk!!!

Kawan
jika terasa nak larikan diri
jauh dari masalah yg menyelubungi
maklumkan aku
aku takkan halang kau
tapi... aku akan kata
"berlarilah bersama aku
untuk kau lupakan sementara masalah
cuma jangan terlalu laju
aku tak larat nak kejar
lutut aku sakit wey."
dan lepas itu aku juga akan kata
"Kau tak boleh selamanya lari dari masalah,
tabah n sabar lah hadapi dugaan!!!"
chaiyoookkk!!!!!

Kawan
jika kau kecewa bercinta n  tak bahagia
beritahulah aku
aku takkan minta kau benci pada pakwe@awek kau 2,
tapi… aku akan kata
"Kajilah punca kekecewaanmu, dan paling penting
terimalah segala ketentuan Allah..."
jodoh, ajal maut sume dah ditentukan..
aku akan doakan kau..

Kawan
jika kau kecewa
dengan hubungan kawan kau tu satu hari nanti
ceritalah pada aku
aku takkan memburukkan dia
tapi aku akan kata
"cubalah letakkan diri kau ke dalam dirinya,
dan kau akan mengerti..." (';')
 
Tetapi kawan
jika suatu hari aku berdiam diri
aku tak balas sms kau
aku tak angkat panggilan dari kau
hubungilah aku segera (
kot emel ke, kot surat ke
)
sebab waktu itu aku
ermmm...
aku sangat perlukan kau
(dan aku malu untuk mengakuinya)
atau mungkin...
aku telah kekal bersemadi
diruang nan dalam dan sepi.
kawanku!!!maafkan aku kalau aku ada silap n salah yeeeppp!!!

 “Selemah-lemah manusia ialah orang yang xboleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah dari itu ialah orang yang mesia-siakan sahabat yang telah dicari.”~Saidina Ali


geng APB 4ever!!!
leg note: aku pilih kawan!!sbb ak bru lepas kecewa…hahahahhaha..yabedabeduuu!!!
brought to you by,
>>>anietoo<<<

2 comments:

a.R said...

yg pakai baju kaler pepel tu comel. kim salam boleh??

Unknown said...

belanja icekrim luuu..baru leh kirim slm...ngeeeeeeeeeee...