Monday, 19 December 2011

GAME PAINTBALL

entry lapoookk lagii...huhuhuhu..korang dah baca kan entry yg sebelum nie..cara n peraturan main paintball..hehhehe..itu pengurus ak yang uruskan..

                                                                jom tgk nie...


apamcm???coool kan..bkn penah main pun sume ni..berlagak jeee..
tp xpe..main sehabis baik walaupun firstime..


hahhh!!!1tgk nie..ak meme poyo kan!!!ad ak kisah????ngeeee
muka kudus"~~~

firstime main nie, ak cuak,tp ak xtakot..leh ko g2???tgh2 main tu,alamak peluru abis!!3org dah out..ak nak jd heroin..ak BOLEH..ak dengan komfiden  nye maju ke depan...pomm!!!adoi sakit laaaa BONGOK!!!!peluru sesat terkena kepala!!!
you!!!out2!!!!adoooiiiiiyaaaaiii...2 laaaa berlagak lagi..heeeeeeee..verangan dlm game..tp ak dah salah shoot weyyyy...
~
~
~

sipit : "Ku Harapkan Pagar Rupenye Pagar Makan Padi.....Hasilnye 3 Biji Kne Sharp Shooter Kat Buntut Aku....Hammmpppppeeeeehhhhhh"
maaafkan saya...sy xsngaja!!!!ak jd punca ke????jgn rrrr....lariikkk!!!ANI KAN RABUN..hahaha..alasan!!dak tentu lepas nie ak lak yang kan shoot nie..
panjang : Walaupon tewas diakhiri dgn kejayaan.. Tahniah kwn2 semua.. Tanpa semangat berkumpulan semua x bermakna..
terbaik..Boboiboy!!!gugurl pun hebat jgk!hehhehe


brought to you by,
>>>anietoo<<<

No comments: