sudah ckup2 sudah...
biarkan ia pegi...
abah pernah ckp..dlu arwah ayah..
org ckp pape benda xbtl kat dia, dia diam jee..
org wat sakir hati dia, dia diam jgk..
org wat bnda xmolek pun, dia tetap diam..
dlm diam dia berdoa.. dlm diam dia terasa.. dlm diam hatinyer menangs..
tp, ketenangan hidup milik dia..
kak a**ie.. menangislahh sendirian, walaupun sakit mana pun..
jgn sakitkan hati org..
dosa dengan manusia slagi xdiamaafkan, xakan diampunkan ALLAHswt..
menangis lebih baik dri menyakitkan hati org...
tp abah,, kak a**ie xkuat mcm arwah ayah...
smlm aku terasa arwah ada dekat je dgn aku..
tahun nie tahun kedua tanpa nyaa..
2703 hari lahir ku.. dia pergi..
selamanya...
maaa : lau dah tertulis dilohmahfuz dia untuk ku.. aku tunggu..
brought to you by,
>>> anietoo<<<
No comments:
Post a Comment