semuanya xpernah terfikir oleh otak yang bajet bz n bermasalah nie...
pertemuan dan jodoh telahh tertulis di lohmahfuz kata-NYA
mula menjejakkan kaki ke agensi ini krn
nk blaja make over..
tp...
kesudahan nyaaa..
blm ada..
lau btl apa yang aku lihat n dgr..
lau btl ada rezki aku disitu..
aku sanggup lepaskan jawatan yg xseberapa n
jadi suri-rumah-sepenuh-masa
gigih...
2 visi kali nie..
aku..dgn cikmuda n k.zatty..
dah terjebak..
tp just suka2..
habiskan duit..
demi mgeratkan hubungansilaturrahimm..
aku brusaha ikhlaskan diri..
senyum seikhlassnya..
pegi untuk kali kedua..
untuk medapatkan janji manis..
ok..
hari ini..
aku tguu..
mn janji itu???
aku bakal dilamar..
cik muda pun..
*ulang suara
aku bakal dilamar..
berdebar2..
mn ni???
katanya..
akan datang ke opis ku..
katanya jgk..
jom laa kita sama2 bekerjasama..
xda pun... ?????
pesanan dri insan yang xdtg hari ni.. :
ani..klau ada org dtg mlamar..bagi cincin..amek kta punyer bsar sikit..ikot saiz ibujari an..
kang xmuat-nyesall..ibujari tgn taw,jgn jari kaki lak..tumbuk rusuk nti..wakakakak >'-<
brought to you by,
>>>anietoo<<<
No comments:
Post a Comment